12 Ocak 2016 Salı

22nci gunun sonunda

selamlar!

en son ne zaman giriş yaptığımı dahi hatırlamıyorum. bugün saat 3.30 itibariyle ankaraya dönüş yaptım. bu süre zarfında hem tl hem euro olarak ciddi harcamalarım oldu, kısacası şöyle diyebilirim ki tl'ler zorunlu, euro'lar ise keyfi olarak harcandı. şu an kendimi kararıma ihanet etmiş gibi hissediyorum aslında, ama dünyayı gezip görüp tadabilmek için birikim yaptığımızı hatırlayınca, tamam diyorum sakin ol yanlış yapmıyorsun :D

bavul boşaltmak, son 4 günde 3'er saatlik uykuyla ayakta kalmış olmak derken şu an bunları yazarken bile gözlerim kapanıyor. o yüzden ayrıntılı bir hesap yapamıyorum. ailemin bazı alışverişlerimde destek çıkması, bazı hesapları kaydetmeyi de unutmuş olmam yüzünden hesap tutmak biraz da zor olacak, yarın her şeyi düzenleyip yeni bir giriş yapacağım.

ezginin de dediği gibi bazen zorunlu olan harcamaları hiç hesaplamıyorsunuz. bu konuda zorlanacağım gibi duruyor.

kilo konusuna gelince, henüz tartıya çıkma cesaretini gösteremedim. en son buradan ayrılırken 71.5 - 72 arasında seyrediyordum. sanırım şu an 75 kilo civarındayım :(

yarın hesap yapıp tartıya çıktıktan sonra kalp krizi geçirmem umarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder